یادمان آیت الله  حاج  شیخ عباس حقیقی

یادمان آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی

این وبلاگ به منظور گرامیداشت آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی از علمای برجسته کرمان راه اندازی شده است
یادمان آیت الله  حاج  شیخ عباس حقیقی

یادمان آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی

این وبلاگ به منظور گرامیداشت آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی از علمای برجسته کرمان راه اندازی شده است

خاطره ای از مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان با اشاره به وصیت حسین فدایی که گفته بود «هنگام شهادت و دفن دست و پاهای مرا با زنجیز ببندید» گفت: در اجرای این وصیت مردد بودیم که آن را در حضور آیت الله حقیقی بازگو کردیم که ایشان با گریه گفت «این شهیدان انسان هایی با معرفت بسیار بالایی بودند».

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، مهدی صدقی دیروز در جمع مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه « روز قدس روز اسلام است »، افزود: این روز تنها مربوط به مردم فلسطین نمی باشد بلکه مربوط به مردم جهان اسلام است.

صدقی در ادامه افزود: روح انقلاب و رهنمودهای حضرت امام(ره) جهان اسلام را به تحرک واداشت و روز قدس را به عنوان یک روز جهانی رقم زد.

وی اهار داشت: حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تاثیر به سزایی در روحیه مردم فلسطین دارد.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: سخنران مراسم روز قدس در کرمان سردار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه خواهد بود.

همچنین در این نشست مهدی ابوالحسنی مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان گفت: زمان هشت ساله دفاع مقدس، فرهنگ سازترین قطعه تاریخ ما است.

ابوالحسنی با اشاره به تاریخ دو هزار و 800 روز جنگ گفت: ما در طول زمان جنگ 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کریم که هر روز 71 شهید معادل شهدای کربلا هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورا است اظهار داشت: عاشورا 2800 بار در جنگ ما تکرار شد و تکثیر پیدا کرد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان افزود: شهیدانی مانند علی عرب، حسن یزدانی و حسین فدایی در جنگ داشتیم که مانند قاسم بن الحسن، علی اکبر، عون و جعفر بودند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به وصیت حسین فدایی که گفته بود «هنگام شهادت و دفن دست و پاهای مرا با زنجیز ببندید» گفت: در اجرای این وصیت مردد بودیم که آن را در حضور آیت الله حقیقی بازگو کردیم که ایشان با گریه گفت «این شهیدان انسان هایی با معرفت بسیار بالایی بودند»./انتهای پیام/  

 

http://www.snn.ir/NewsContent.aspx?NewsID=77925

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین حمایت از اسلام و بشریت است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس معادلات دشمنان و اسرائیل را بر هم خواهد زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد