یادمان آیت الله  حاج  شیخ عباس حقیقی

یادمان آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی

این وبلاگ به منظور گرامیداشت آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی از علمای برجسته کرمان راه اندازی شده است
یادمان آیت الله  حاج  شیخ عباس حقیقی

یادمان آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی

این وبلاگ به منظور گرامیداشت آیت الله حاج شیخ عباس حقیقی از علمای برجسته کرمان راه اندازی شده است

علما حافظان اندیشه دینی هستند

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله حاج‌ شیخ‌ عباس حقیقی عصر امروز با حضور تنی چند از مردم و مسئولان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا‌ کرمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: علما و شهیدان همیشه زنده‌اند اگر چه جسم آنان در بین ما نباشد.
وی ادامه داد: شهیدان به عنوان پاسداران انقلاب و قلمرو اسلامی ثمره اندیشه و تفکر عالمان دینی هستند.
وی با اشاره به نقش والای علمای دینی در جامعه افزود: آنچه در جامعه دینی شاهد آن هستیم همه ثمره تلاش و زحمات بی‌شائبه علما است.
کرمی اظهار داشت: در استان کرمان در تمام طول سال شاهد برپایی مراسم عزاداری سالار ‌شهیدان هستیم و این نشانه دینداری حاکم بر کرمان به عنوان یک استان مذهبی‌ست و نقش آیت‌الله حقیقی در برپایی چنین مراسم‌هایی نباید نادیده گرفته شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه معنوی و شخصیت بزرگ آیت‌الله حقیقی تصریح کرد: آیت‌الله حقیقی به تمام مسائل جامعه از جمله مسائل اجتماعی و سیاسی به خصوص ولایت فقیه توجه خاصی داشت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره این عالم دینی گفت: نقش ایشان در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب چه در سال‌های قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بسیار پررنگ بود و ایشان تا قبل از ارتحالشان با انگیزه اعتقادی والای خود برای حفظ ارزش‌های دینی و اجتماعی تلاش وافری داشت.
کرمی در پایان گفت: مردم کرمان شخصیت والایی را از دست داده‌اند و جایگاه ایشان را کسی به سادگی نمی‌تواند پر کند و امیدواریم معنویتی که ایشان در بین مردم کرمان به وجود ‌آوردند جاری و ساری باشد.   

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712080510

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد