استان‌ها - کرمان
کرمان
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
معاون میراث فرهنگی استان کرمان:
موحدی گفت: برخی از آثار و اشیای تاریخی كه همزمان با هفته ميراث فرهنگي در کرمان در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت، آثار استردادی به کشور هستند که در حفاری‌های غیرمجاز طی دهه‌های هفتاد و هشتاد در منطقه تمدنی جیرفت بطور قاچاق از کشور خارج شده و در یک حراجی در لندن به فروش گذاشته بودند.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مسئول سازمان بسیج عشایری کرمان:
مسئول سازمان بسیج عشایری کرمان با بیان اینکه مدیران استان کرمان در جهت حل مشکلات عشایر بیشتر اهتمام داشته باشند گفت: در زمینه گردشگری مناطق عشایری اقدام خاصی انجام نشده است.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
باهنر:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه برخی فعالان سیاسی در کشور رقابت‌های بی مزه‌ای دارند و کار‌های هم را خنثی می‌کنند و تقاضا و استدعا داریم این دعوا‌ها را به ساحت اقتصاد نکشید.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
معاون صندوق توسعه ملی ایران:
معاون صندوق توسعه ملی ایران خطاب به مدیران ارشد استان کرمان گفت:۲۰ پروژه بالای ۵۰۰ میلیون دلاری را در استان کرمان هدف گذاری کنید هر زمان اراده کردید ظرف یک روز پس از آن جلسات با بانک‌های عامل برگزار و مصوبات لازم را برای پرداخت این اعتبارات دنبال می‌کنیم.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه سهم استان کرمان در تولید ناخالص ملی به ٤ درصد رسیده است گفت: کرمان آیدکس ۲۰۲۴ می‌تواند اثرات ملی برجای بگذارد.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها از عدم پرداخت مطالبات گندم‌کاران این استان و برخي مسائل ديگر انتقاد کرد.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
سرپرست انتظامی کهنوج در جنوب استان كرمان از رهایی جوان ۲۰ ساله با دستگیری ۲ نفر از آدم‌ربایان پس از گذشت ۱۲ روز در این شهرستان خبر داد.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
معاون سازمان هواپیمایی کشوری:
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت : ۹۰ درصد پرواز‌ها از ۱۵ فرودگاه کشور انجام می‌شود که یکی از آن‌ها شهر کرمان است.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:
مدرس خیابانی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: صادرات مس ایران دچار خفقان شده است.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
براي اولين بار در سطح اتاق هاي بازرگاني كشور؛
اتاق بازرگانی کرمان و صندوق توسعه ملی، در پنل تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
شهردار کرمان:
شهردار کرمان، با بیان اینکه شهر کرمان و استان کرمان متناسب با شأن خود در جذب سرمایه‌گذار موفق عمل نکرده است، گفت: یکی از مشکلات دیگر ما جزیره‌ای عمل‌کردن دستگاه‌های اجرایی است که ناشی از این است که هرکدام تنها به منافع دستگاه خود فکر می‌کنند و به منافع عمومی نمی‌اندیشند.
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
نماینده رفسنجان:
حجت الاسلام جلالی با اشاره به آماده افتتاح بودن پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسجان از تاخیر ٤٥ روزه در افتتاح این پروژه به دلیل عدم حضور مسئولان ملی گلایه کرد.
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار